مسجد قبا با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان در بافق به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام حاج سید جواد سلیمانی در مراسم افتتاح مسجد قبا گفت: یکی از وظایف فرد مسلمان حضور در مساجد و شرکت در نماز جماعت است.

وی با اشاره اینکه علاوه بر اقامه نماز در مساجد می توان اوقات فراعت نوجوانان و جوانان را پر کرد اظهار داشت :این کار با برنامه ریزی درست و اصولی امکان پذیر خواهد بود.

سلیمانی همچنین بر سرمایه گذاری جهت آشنایی جوانان با قرآن تاکید کرد و یادآور شد : این مکان می تواند موقعیت مناسبی را جهت حضور فرزندان این محله فراهم کند.

امام جمعه شهرستان بافق بر لزوم توجه و حضور مردم در مساجد تاکید کرد.

دراین مراسم علی اصغر رحیمی رییس هیئت امنا مسجد قبا گفت: مسجد قبا و مجتمع فرهنگی، قرآنی و مذهبی در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با کمک خیری ساخته شد.

رحیمی افزود: زمین این مسجد توسط مرحوم حاجی رحیمی بافقی وقف شد و کلنگ آن نیز در سال ۱۲۷۷ توسط سید محمد میرغنی زاده به زمین زده شد.

وی گفت: رحیمی همچنین با بیان اینکه مسجد در سه طبقه به بهره برداری رسیده است تصریح کرد: این مسجد شامل محل اقامه نماز، کتابخانه، آشپزخانه، شوفاژ خانه و...‌ است.

رئیس هییت امنا مسجد قبا خاطر نشان کرد: مجتمع فرهنگی، قرآنی و مذهبی این مسجد جهت پرکردن اوقات فراعت نوجوانان و جوانان محله در ایام فراغت و تابستان اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی کرده است.

این مسجد با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان با کمک های خیری و مردمی به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.