معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیش از 120 هزار نفر در کرمانشاه مشمول طرح حمایت غذایی و توزیع سبد کالا می‌شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امان‌اله سلیمانی  با بیان اینکه سال گذشته به همت دولت سه طرح حمایت غذایی اجرا شد، افزود: امسال هم اولین طرح در دست انجام است و بیش از 120 هزار نفر در استان کرمانشاه مشمول آن می‌شوند.

وی ادامه داد: جامعه هدف این طرح، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد هستند که از یازدهم خرداد کارت آنها برای تهیه سبد کالا شارژ شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه فروشگاه‌های اسکاد، اتکا، فرهنگیان، رفاه، تعاونی‌های مصرف و ... را از جمله مراکزی دانست که شهروندان می‌توانند سبد کالای خود را از آن دریافت کنند و یادآوری کرد: برای رفاه مردم فروشگاه‌های بیشتری هم مشخص شده است.

سلیمانی در خصوص ارزش سبد غذایی نیز خاطرنشان کرد: این سبد برای خانوار یک نفره30 هزار تومان، خانوار دو نفره 60 هزار تومان و برای خانواره سه نفره به بالا نیز به ازاء هر نفر 10 هزار تومان اضافه می‌شود و سقف آن نیز 120 هزار تومان است.

وی در ادامه به خدمات رفاهی و اجتماعی اداره کار برای کارگران اشاره داشت و افزود: هم اکنون 5562 نفر در استان از مزایای بیمه تکمیلی بهره‌مند هستند.

به گفته این مسئول، دوره‌های آموزشی مختلفی نیز برای ارتقا دانش و بینش کارگران برگزار می‌شود که دوره‌های پیشگیری از اعتیاد از مهمترین این دوره‌ها است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به امکانات رفاهی و خدماتی برای کارگران استان داشت و عنوان کرد: اکنون سه مجموعه ورزشی در استان برای کارگران داریم که یک مجموعه در سه راه حافظیه، یک مجموعه در شهرک معلم و یک مجموعه نیز در شهرستان اسلام‌آبادغرب است.

سلیمانی تصریح کرد: به علاوه مجموعه ورزشی در دست احداث کارگران نیز که بیش از 10 سال متوقف بود، با سفر هیات دولت به استان و تخصیص هشت میلیارد تومان اعتبار، وارد مرحله خوبی شده است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.