بیمه خسارت واحدهای مسکونی گلستان شهر بجنورد را پرداخت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛مجید اسدی فر مدیریت شعب بانک مسکن خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اینکه همه تسهیلات مسکن مهری که به متقاضیان پرداخت شده از همان ابتدا بیمه آتش سوزی و زلزله بوده، بنابراین بیمه خسارت واحدهای مسکونی افراد را پرداخت می‌کند.

وی افزود: افردی که منازل مسکونی آنان دچار آسیب ناشی از زلزله شده است می‌توانند با مراجعه به شعبات بانک مسکن، که از آن تسهیلات ساخت واحد خود را دریافت کرده‌اند و ارائه مستندات لازم از خسارت بیمه برخوردار شوند.

اسدی فر اظهار کرد: افراد در بانک تشکیل پرونده داده و کارشناسان بیمه نیز منازل آنان را بازدید می‌کنند و در نهایت پس از گذشت یک هفته می‌توانند خسارت منازل خود را دریافت و به بازسازی آن اقدام کنند.

وی عنوان کرد: تاکنون 700 نفر که منازل مسکونی آنان در زلزله های اخیر دچار آسیب شده در بانک تشکیل پرونده داده و برای پرداخت خسارت به بیمه معرفی شده اند.

اسدی فر یادآورشد: با توجه به برپایی جلساتی به منظور ارائه خدمات به زلزله زده ها، پیش بینی می‌شود حدود دو هزار نفر به بانک مراجعه و بتوانند از خدمات بیمه ای واحد مسکونی خود برخوردار شوند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.