مراسم‌های جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن كریم به‌صورت روزانه در ایام ماه مبارك رمضان در بقاع متبركه و مساجد شهرستان فراشبند برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حبیب وحدت کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان فراشبند گفت: طرح ضیافت الهی در مساجد، حسینیه‌ها و مهدیه‌های سراسر شهرستان فراشبند از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور روزه‌داران و عموم مردم اجرا می‌شود.
 
وحدت با بیان اینکه در این طرح معنوی در سه امامزاده متبرکه این شهرستان محفل جزء‌خوانی و ترتیل‌خوانی قرآن كریم برگزار می‌شود، افزود: در محل آستان مقدس امامزاده سیدجعفر(ع) و سیدنظام‌الدین(ع) فراشبند مراسم جزء‌خوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم همه روزه در این ایام مبارک بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شوند.
 
وی ادامه داد: همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر مراسم معنوی سوگواری حضرت امیر المؤمنین علی(ع) در مساجد این شهرستان برگزار می‌شود و در شب‌های احیاء از محل کمک‌های خیرین ۲۰۰ نفر از روزه‌داران و سوگواران اطعام می‌شوند.
 
وحدت اظهار کرد: همچنین همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر از 18 تا ۲۳ رمضان در محل زینبیه شهرستان فراشبند مراسم سوگواری و احیا ویژه بانوان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار