طرح سنجش سلامت 32 هزار نوآموز در استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛شهریارفولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به آغازطرح سنجش سلامت نوآموزان در استان مرکزی پیش بینی کرد: امسال 19 هزار کودک بدو ورود به دبستان و 13 هزار کودک پیش دبستانی در استان مرکزی در طرح سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی مورد سنجش قرار گیرند.

فولادوند افزود: این طرح در شهرستان های اراک و ساوه از امروز بیستم خرداد ماه و سایر شهرستان های استان بعد از ماه مبارک رمضان کلید می خورد و با توجه به تعداد و حجم مراجعه کنندگان در برخی شهرستان ها تا پایان شهریور ماه ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه 20 پایگاه ثابت و سیار امسال وظیفه اجرای طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نو آموزان در این استان را بر عهده دارند اضافه کرد: نوآموزان در طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی مورد از نظر بینایی، شنوایی، بهداشت و سلامت رفتاری ارزیابی می شوند.

طرح سنجش سلامت 32 هزار نوآموز در استان مرکزی خاطر نشان کرد: کار ثبت نام و نوبت دهی کودکان در طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نو آموزان با مراجعه خانواده ها به مدارسی که قصد ثبت نام کودک خود در آن مدارس را دارند انجام می گیرد و روز و زمان مراجعه برای سنجش کودکان توسط مدرسه به خانواده ها اعلام می شود.
  در سطح کشور  یک میلیون و 200 هزار نو آموز بدو ورود به دبستان وجود داردوطرح سنجش سلامت نوآموزان از سال 73 آغاز شده و هر ساله در سراسر کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.