سنندج؛

حضور مردم در انتخابات، دشمن را از توطئه های تفرقه افکنانه نا امید کرد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: به نظر نماینده ولی فقیه در استان کردستان حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمن را از توطئه های تفرقه افکنانه نا امید کرد و مردم ولایت مدار ثابت کردند؛ پای کار هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان دیروزدر آیین ولادت حضرت امام حسن(ع) در بیجار، حضور ایرانیان در پای صندوق های رای را بی نظیر در جهان برشمرد وگفت: این حمایت مردمی میزان اعتبار نظام است و امنیت پایدار را بوجود آورده است و با چند حرکت مذبوحانه هیچ خدشه ای به نظام استوار جمهوری اسلامی ایران وارد نخواهد شد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در مجلس و حرم امام راحل افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج الله ) بیش از 100 عملیات تروریستی در سال 95 کشف و خنثی کردند که باورش برای دشمنان سخت است.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سفر به بیجار و تاکید ایشان بر ماندن در شهر و دیار خود بیان کرد: مسئولین شهرستان باید بدانند که با استفاده از ظرفیت ها و منابع خدادادی در این دیار، می توانند از مهاجرت جلوگیری کنند.

انتهلی پیام/ م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.