رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه گفت: ساخت دوباره پل گلستانه سیلوانا ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه با اشاره به تخریب پل گلستانه در مسیر گلستانه - زیوه بر اثر سیل اواخر فروردین ماه امسال گفت: ساخت دوباره این پل نیازمند چهار میلیارد ریال اعتبار است و به محض تامین اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: تا زمان احداث مجدد این پل، درصدد هستیم با اقدامات اورژانسی نسبت به جای گذاری سازه آهنی مشابه پل هاشم آباد برروی پل گلستانه اقدام کنیم تا امکان تردد امن مردم فراهم شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ارومیه گفت: هرگونه تردد از این پل ممنوع اعلام شده، ولی متاسفانه مردم با نادیده گرفتن پیام‌های خطر و از میان برداشتن موانع نسبت به تردد خطرناک از روی پل اقدام می‌کنند درحالی که مسیرهای جایگزین و امن در این خصوص معرفی شده است.

 وی در ادامه گفت: مردم برای رفت و آمد به روستای گلستانه می‌توانند از ۲ مسیر جایگزین استفاده کنند که یکی از آن‌ها راه آسفالته دیزج – سوسن آباد و گلستانه و دیگری راه خاکی دوکانه – حلج و گلستانه است که از نخستین روزهای بعد از سیل و تخریب پل به اطلاع شهروندان رسید. 


منبع : ایرنا



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
با سلام و دعای خیر اجرکم عندالله" به به دیده ما منور شد پس حالا نه کی؟؟؟؟؟ لطفا به ریس بگید یک بار خودشون از مسیرهای جایگزین تردد کنند بعد اعلام نظر نمایند اولا مسیر جایگزین به دلیل عدم مهار آبهای سطحی و جاری در آبیاری باغهای بین روستاهای حلج و دوکانا کاملا تغریب شده است و بیشتر به درد ماشینهای پیست با شاسی بلند میخوره نه یک جاده برای تردد وسایل نقلیه مسافر دار و حالا اگر خانواده ای بخواد با مریضی از این جاده رد بشه الفاتحه مع الصلواه دوما راهی که جایگزین بود اگر دست نمیزدن بهتر بود چون کف جاده را چندین بار برداشتن و جاده به صورت یک آب راهه تبدیل شده درحالی که باید پس از انتخاب به عنوان مسیر جایگزین حتما زیر سازی می شد اما دریغا که این کار صورت نگرفت سوما تنها یک روستا نیست که از این جاده بهره می برند روستاهای شکل آباد/ حلج/گردیک/ گلستانه/ براسب/ کانی تابر/ سوسن آباد/نوی/ به صورت کامل از این مسیر تردد می نمایند.