مدیران و فعالان گردشگری 9 استان کشور از جاذبه های گردشگری بافق بازدید کردند.

 لیلی رنجبر رییس نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: مدیران و فعالان گردشگری ۹ استان کشور از جاذبه های گردشگری شهرستان بافق بازدید کردند‌.

 رنجبر با بیان اینکه گردهمایی مدیران و فعالان گردشگری ۹ استان کشور قبل از بازدید از مکان های تاریخی و گردشگری در هتل علمدار انجام شد عنوان کرد: در این مراسم و بازدید ۱۵۰ نفر از دوستداران گردشگری حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا با تعامل و همکاری با دفاتر خدمات گردشگری در زمان و ماه هایی که گردشگر خارجی در شهر و کشور کمتر حضور دارند تورهای داخلی رونق بیشتری گیرد.

رنجبر همچنین با بیان اینکه در این گردهمایی مدیران و فعالان گردشگری از استان های تهران، البرز، تبریز، اصفهان، شیراز، کرمان، قزوین، گیلان و یزد حضور داشتند خاطر نشان کرد :بازدید از رمل های کویری،هتل علمدار، هتل نیکان و پارک تفریحی آهنشهر از اهم این برنامه ها بود.

امام زاده عبدا... بن موسی بن جعفر، تلماسه های صادق آباد، پارک و دریاچه مصنوعی آهنشهر، مجموعه تفریحی آبشار ، مسجد جامعه روستا های قطرم، باقر آباد ، صادق آباد باجگان و بشکان ازجاذبه های گردشگری بافق است.

بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد بر سر پنج راه ریلی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار