سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی از اعزام4 هزار زیارت اولی از استان مرکزی به مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛محمد حسن آصفری  سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی گفت: از ابتدای آغاز فعالیت دفتر نمایندگی استان مرکزی تاکنون،که حدود 6 ماه می شود بیش از 4 هزار زائر زیارت اولی شامل بیماران صعب العلاج، معلولان، ایتام، محرومان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، مردم نیازمند حاشیه شهر و روستاهای محروم این استان به پابوسی ثامن الحجج(ع) مشرف شده‌اند.

 آصفری با اشاره به اینکه این زائران  به سبب مضیقه مالی تاکنون به مشهد مقدس سفر نکرده‌اند افزود: در این طرح که با همکاری کمیته امداد، بسیج مستضعفان، سازمان بهزیستی و خیریه‌های معتبر انجام می‌شود، آستان قدس رضوی شرایط سفر رایگان و تشرف آسان نیازمندان به بارگاه نورانی حضرت رضا(ع) را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه محرومیت‌های درمانی و بهداشتی زیادی در مناطق روستایی استان مرکزی و در میان حاشیه نشین‌های شهر اراک وجود دارد، اضافه کرد: خادمیاران سلامت رضوی تاکنون با تشکیل چندین اردوی جهادی، در مناطق محروم این استان حضور یافته و به ویزیت رایگان بیماران نیازمندان پرداخته‌اند.


 سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی خاطر نشان کرد : نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مرکزی با کمک و همراهی خیران  به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز 96  یک هزار و 700 بسته غذایی از مایحتاج مورد نیاز خانوارها همچون گوشت، برنج، روغن، انواع حبوبات، تن ماهی و ودیگرمایحتاج  را تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده است.

وی با اشاره به طرح خادمیاران رضوی در استان مرکزی، گفت: تاکنون بیش از 260 نفر از مردم این استان با مراجعه به سایت آستان قدس رضوی در طرح خادمیاران رضوی ثبت نام کرده‌اند و این نمایندگی تاکنون دوره‌های توجیهی و آموزشی را برای این خادمیاران برگزار کرده است.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.