پیمان جعفری به آخرین وضعیت فیلم‌هایی اشاره کرد که در آنها فعالیت تولیدی دارد.

پیمان جعفری مجری طرح، مدیر تولید و تهیه‌کننده سینما در خصوص جدیدترین حضور جهانی فیلم سینمایی «انزوا» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برای حضور این فیلم در جشنواره لوکارنو اقدام کردیم و قصد حضور در دیگر جشنواره‌ها را داریم.

وی درباره استقبال از فیلم «انزوا» در بازار کن عنوان کرد: در بازار کن از این فیلم استقبال شد و با چند کشور که هرکدام در کشورهای مختلف نمایندگی دارند وارد مذاکره شدیم.

وی افزود: البته ترجیح می‌دهیم که در چندین جشنواره حضور یابد تا بیشتر دیده شود و بازار بهتری برای فروش آن بدست بیاوریم چون طبق آن چیزی که تا الان گذشته و بررسی کردیم خواهان دارد.

این تهیه‌کننده با اشاره به زمان اکران فیلم‌های «انزوا» ،«پرسه در شهر لاجوردی» و «دوئت» بیان کرد: همه این آثار منتظر جواب شورای صنفی نمایش جهت اکران در ایران هستند.

امیرعلی دانایی ایفاگر نقش اصلی فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی‌ عباس میرزایی است و علاوه بر او پنج بازیگر زن از جمله بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، شقایق فراهانی و لعیا عباس میرزایی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین همایون ارشادی، سیامک صفری، علی استادی، مهران رجبی، امید روحانی، وحید نفر و نادر فلاح نیز دیگر بازیگران مرد این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند. کیمیا ملایی، علی علیخانی، ملیکا پارسا، باران عبیری، متین پارسا، آرسس سالمی، مهرداد روزبهانی، ارمیا حسین‌پور، نیز هشت بازیگر کودک «انزوا» را شامل می‌شوند.

سایر بازیگران این فیلم عبارتند از زهرا حقانی، فرشاد بیات، جمشید بهادری، سعید مظفریان، ماشاالله ملکی، سمانه اسماعیلی، کوروش ملکی، علیرضا مهران، محمد بیات، عطاالله مقدسی، امیر پاسبان، مهدی امین لاری، حسن حیدرزاده، مهدی احمدی، افشین بیاناتی، سهراب دادگستر و...


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.