مجری طرح «انزوا» از پتانسیل بالای این فیلم در اکران عمومی و جذب مخاطب فراوان یاد کرد.

علی بیات مجری طرح و یکی از سرمایه‌گذاران فیلم سینمایی «انزوا» در خصوص تدوین مجدد این فیلم برای اکران عمومی به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قصد تدوین مجدد این فیلم را نداریم و با همان نسخه جشنواره اکران خواهد شد.
 
وی درباره اکران نوروزی «انزوا» عنوان کرد: تمام تلاش ما این است که در مدت باقی مانده درخواست نوروزی بدهیم؛ چون هدفمان اکران در سه ماهه اول سال است.
 
بیات ادامه داد: «انزوا» فیلمی جوانانه است که پس از مدت‌ها قهرمان را وارد آثار سینمایی کرد. لوکیشن فراوان و ریتمی تند دارد، زنده و سرپاست و به این جهت قابلیت اکران در نوروز را دارد و با مخاطبان گسترده ای روبرو خواهد شد.
 
بیات درباره علت همکاری با مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان «انزوا» بیان کرد:چند سالی است که کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم کوتاه انجام می دهم و این موضوع بستر آشنایی من با عباس میرزایی را از سه سال پیش فراهم کرد. ما بجز همکار بودن مانند برادریم. جدا از هر بحثی انگیزه و استعداد بالای او را می شناختم و باعث خوشحالی است اولین سرمایه گذاری در فیلم بلند را با او انجام دادم.
 
این مجری طرح اضافه کرد: از سویی پیمان جعفری شخصیتی صبور، سالم و حرفه‌ای است موضوعاتی که در سینما بسیار مهم خواهد بود. پس سرمایه گذاری روی این شخصیت‌ها عواقب خوبی به دنبال خواهد داشت.
 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار