رییس بخش کمک انتخاباتی ریاست امور سیاسی سازمان ملل متحد اعلام کرد که سازمان ملل آماده همکاری تخنیکی و کمک به نظام انتخاباتی افغانستان و برگزاری انتخابات پارلمانی می‌باشد.

سازمان ملل از پروسه انتخابات افغانستان حمایت می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عبدالله عبدالله رییس اجرایی پنجشنبه (۱۸ جوزا) در دفتر کارش با آقای "کرگ جینس " رییس بخش کمک انتخاباتی ریاست امور سیاسی سازمان ملل متحد دیدار کرد.
 
در این دیدار که تادامیچی یاماموتو نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان نیز حضور داشت، دو طرف در مورد آمادهگی‌ها برای برگزاری انتخابات به تفصیل صحبت نمودند.
 
رییس بخش کمک انتخاباتی ریاست امور سیاسی سازمان ملل متحد اعلام کرد که سازمان ملل آماده همکاری تخنیکی و کمک به نظام انتخاباتی افغانستان و برگزاری انتخابات پارلمانی و انتخابات‌های پیش رو می‌باشد.
 
عبدالله نیز اعلام کرد که حکومت اراده جدی برای برگزاری انتخابات دارد.
 
وی گفت که برای تضمین شفافیت و اعتبار انتخابات، ما مصمم به استفاده از تکنالوژی در این پروسه می‌باشیم.
 
در همین حال رییس اجرایی امروز با جفری فان لئون سفیر هالند در کابل دیدار و ملاقات کرد و دو طرف پیرامون مسایل مختلف گفتگو کردند.
 
سفیر هالند در کابل در این دیدار تاکید کرد که هالند در کنار افغانستان می‌ماند و از حکومت وحدت ملی پشتیبانی و حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.