سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی روز گذشته تهران، فردا در خانه ملت برگزار شود.

فردا؛ برگزاری مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی از مقابل مجلس/ وزرای کشور و اطلاعات در جلسه غیرعلنی گزارشی ارائه می‌کنند
بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز هیأت رئیسه امروز مجلس گفت: در جلسه امروز هیأت رئیسه مقرر شد تا مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در مجلس، فردا (جمعه 19 خرداد ماه) برگزار شود.

نعمتی تصریح کرد: این مراسم با حضور روسای قوای سه‌گانه و مقامات عالی‌رتبه کشوری و لشکری ساعت 10 صبح فردا (جمعه 19 خردادماه) در محل ساختمان مجلس برگزار می‌شود و پس از مراسم وداع و همچنین برگزاری نماز جمعه شهدای حادثه تروریستی از محل برگزاری نماز جمعه تشییع می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه امروز مقرر شد تا وزرای کشور و اطلاعات روز یکشنبه 21 خردادماه 96 با حضور در جلسه غیرعلنی مجلس گزارشی را در خصوص حادثه تروریستی صورت‌ گرفته و اقدامات انجام‌شده توسط این وزارتخانه‌ها در ارتباط با این حادثه ارائه کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی چالش‌های اقتصادی که بنا بود تا با حضور مشاور اقتصادی رئیس جمهور در روز یکشنبه هفته آینده 21 خردادماه برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار