عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با محکوم کردن حادثه تروریستی تهران و تسلیت به بازماندگان شهدای این حادثه تاکید کرد: تجربه نشان داده این حوادث در نهایت به تحکیم و تقویت وحدت ملت ایران منجر می‌شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حشمت اله فلاحت پیشه ، در تشریح حادثه تروریستی امروز (18 خردادماه) در تهران گفت: ساعت حدود 10:15 بود که چند نفر از نمایندگانی که بیرون صحن قرار ملاقات داشتند سراسیمه وارد صحن مجلس شدند و گفتند که داعش حمله کرده است.

فلاحت پیشه تصریح کرد: در ابتدا حتی برخی از نمایندگان این مسئله را به شوخی گرفتند، اما وقتی صدای گلوله از دم در صحن شنیده شد همه متوجه شدند که قضیه جدی است.

وی گفت: تروریست‌ها از سهل الوصول‌ترین گیت که همان گیت ارتباط مردمی است وارد شدند و از همان ابتدای درب ورودی تمام مردم حاضر را به گلوله و رگبار بستند و هدف آنها تنها ایجاد رعب و وحشت بود.

فلاحت پیشه افزود: این افراد با ورود به مجلس به دلیل مقاومت نیروهای امنیتی وارد طبقات شدند و از طبقه یک به بالا دفاتر را به گلوله بستند و در نهایت در طبقه چهارم سنگر گرفتند.

وی تصریح کرد: بعد از چند ساعت درگیری نیروهای امنیتی و نظامی با این افراد در نهایت قائله ختم شد و علت طولانی شدن قائله این است که نیروهای نظامی و امنیتی تلاش داشتند تا با حداقل تلفات قائله خاتمه یابد، زیرا مردم نزدیک این افراد بودند و برخی گروگان گرفته شده بودند.

وی افزود: خوشبختانه با به هلاکت رسیدن این افراد قائله ختم شد و می‌توان گفت کار آنها ارزش علمیاتی نداشت و تنها هدف ضربه به جمهوری اسلامی بود که قطعا نتیجه عکس خواهند گرفت و این علمیات در گام اول وحدت مردم کشور را تقویت کرد و یک بیدارباش جدی برای کشور در آینده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هدف آرمانی تروریست‌ها رسیدن به صحن مجلس و گروگان گرفتن نمایندگان و یا کشتار آنها بوده است، گفت: هر یک از این افراد 10 تا 15 نارنجک همراه با خشاب‌های متعدد داشتند، اما به خاطر مقاومت نیروهای امنیتی مجبور شدند مسیر خود را به سمت دفاتر و طبقات مجلس تغییر دهند.

وی افزود: آنها در حالی که چند متر با صحن مجلس فاصله داشتند مجبور به تغییر مسیر شدند و وارد طبقات شدند.

فلاحت پیشه این عملیات تروریسی را عاملی برای تقویت وحدت در کشور دانست و اظهار کرد: تجربه نشان داده که مردم ایران در این حوادث اتحادشان بیشتر شده است.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.