نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : ترویج فرهنگ غنی اسلام و انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه صدا و سیما در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با وی افزود : دشمنان ایران اسلامی  برای از بین بردن نظام از طریق شیوه های مختلف تهاجم فرهنگی ،  عملیات روانی و نفوذ وارد عمل شده اند که صدا و سیما با انجام رسالت  خود  تمام نقشه های دشمنان را  برای خدشه دار کردن آرمانهای نظام  نقش بر آب می کند. 
وی  بدبین کردن مردم نسبت به نظام ، ترویج فساد و فحشا  ، تضعیف مسولان نظام ،  ترویج مدگرایی، ناامید کردن جوانان نسبت به آینده و ترویج مواد مخدر در جامعه را  با پشتوانه های  سیاسی از جمله برنامه های هدفمند دشمنان دانست و افزود : صدا و سیما باید  با برنامه سازی های محتوایی برگرفته از فرهنگ اسلامی اهداف آنان را نقش برآب کند .
امام جمعه تبریز با اشاره به تعبیر امام خمینی و رهبر معظم انقلاب از صدا و سیما به عنوان دانشگاه  افزود: این مجموعه باید فارغ از مسائل جناحی و گروهی در مسیر ولایت قدم بردارد و با پیروی از خط امام همانند یک دانشگاه جامعه ای  فرهیخته تربیت کند. 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این مراسم تحقق بخشیدن به آرمانهای نظام در راستای پیروی از خط ولایت را از افتخارات رسانه ملی و صدا و سیمای استان  دانست و گفت: کارکنان و عوامل صدا و سیما با تلاش شبانه روزی و حرکت در مسیر نظام و ولایت فقیه باتمام قوا و با وجود مشکلات مالی و کمبود امکانات  ، قدمهای بزرگی در تحقق اهداف نظام برداشته است. 
 سید محسن لطیفی  افزود : نمونه بارز تلاشهای دست اندر کاران رسانه ملی در انتخابات اخیر بود که  باعث حضور حداکثری مردم در انتخابات شد. 
 وی گفت: صدا و سیما همواره پیرو دستورات ولایت فقیه است و آماده برنامه سازی برای ترویج فرهنگ اسلامی با راهنمایی های نماینده ولی فقیه در استان است. 
 لطیفی با ارائه گزارشی از عملکرد شبکه سهند  گفت : مرکز آذربایجان شرقی با تعهد سالانه 5 هزار ساعت و رادیو مراغه با 900 ساعت به صورت 24 ساعته تولید برنامه دارد که 20 درصد برنامه ها با موضوع معارف است. 
 مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی همچنین گفت: در بخش سیما هم با تعهد تامین  2 هزار و 150 ساعت برنامه و با 7 ساعت برنامه های تولیدی ،  24 ساعته پخش برنامه دارد و از اول سال تا کنون 730 ساعت در حوزه معارف تولید برنامه داشته است. 
 وی معاونت خبر این مرکز را یکی از پر مخاطب ترین بخش های این مرکز دانست و گفت : این واحد در 6 بخش خبری اخبار و اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار می دهد به طوری که  مخاطبان خبر سیما به بیش از 90  در صد رسیده و میزان اعتماد به اخبار صدا و سیما نیز  83   درصد است. 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.