سننج؛

رفع بوی بد دهان در ماه مبارک رمضان

بسیاری از بوهای ایجاد شده در دهان به دلیل وجود پلاک‌های میکروبی بر روی سطح زبان است که با برداشته‌شدن آن‌ها بو برطرف خواهد شد.

رفع بوی بد دهان در ماه مبارک رمضان به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛برای برطرف کردن بوی بد دهان بهتر است پس از صرف وعده سحری از نخ دندان استفاده شود چراکه ماندن این غذاها در بین دندان‌ها باعث بروز بوی بد در طول روز خواهد شد و نخ دندان باعث می‌شود غذاهایی که در بین دندان افراد باقی مانده است از بین برود.

بسیاری از بوهای ایجاد شده در دهان به دلیل پلاک‌های میکروبی بر روی سطح زبان است که با برداشته شدن آن‌ها بو برطرف خواهد شد برای از بین بردن این پلاکت ها هنگام مسواک زدن با کشیدن مسواک بر روی زبان، پلاک‌های میکروبی از روی سطح زبان پاک می شوند.

همچنینیکی دیگر از کارهایی که از ایجاد بوی بد دهان در ماه رمضان جلوگیری می کند استفاده زبان شوی است. زیرا تمام باکتریهای موجود روی زبان را از بین برده و از ایجاد بوی بد در دهان جلوگیری می کند.

استفاده از برخی مواد غذایی مانند سیر و پیاز نیز در وعده‌های سحری باعث ایجاد بو در طول روز خواهد شد لذا توصیه‌ میشود افراد از مصرف این غذاها در وعده سحری پرهیز کنند.

انتهای پیام / م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
شایان
۱۱:۳۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
خسته نباشید