استاندار اصفهان گفت: نمایشگاه باید به دانشگاه معرفت قرآنی تبدیل شود و همچون المپیادی قرآنی در سطح کشور مطرح شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور عصر دیروز در افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اظهار داشت: مبنای اعتقادات جامعه ما ریشه در آموزه‌های قرآن دارد و این یعنی در بسیاری از مسائل آموزشی از سایر جوامع جلوتر هستیم.

وی ادامه داد: در استان اصفهان، افتخارات قرآنی بسیاری در تاریخ ثبت‌ شده و جامعه قرآنی همیشه باعث افتخار استان اصفهان بوده است.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه حاصل تلاش همه مؤسسات، نهادها، دستگاه‌ها و پیشگامان قرآنی است و فرصتی طلایی برای بیان ظرفیت‌های قرآن را فراهم می‌کند.

زرگرپور با اشاره به راهکارهای موجود برای بهبود فضای نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان یادآور شد: تأمین نیازهای قرآنی مردم و همت برای ترسیم نقشه قرآنی استان از سوی همه مسؤولان دو رویکرد مهمی است که باید در سال‌های آتی اتخاذ شود.

استاندار اصفهان تأکید کرد: نمایشگاه باید به دانشگاه معرفت قرآنی تبدیل شود و همچون المپیادی قرآنی در سطح کشور مطرح شود.

وی در ادامه عنوان کرد: اتفاقات قرآنی مبارکی در استان اصفهان روی داده است که باید در فضایی نظیر این نمایشگاه به مردم معرفی شود و کسب رتبه‌های ممتاز اصفهانی‌ها در علوم قرآنی باید اعلام شود.

زرگرپور دست یافتن به 10 میلیون حافظ قرآنی که دغدغه مقام معظم رهبری است را الزامی قلمداد کرد و بیان داشت: در این راه باید پیوند جوانان با قرآن تسهیل شده و الگوسازی و مدل‌سازی شهرهای نمونه قرآنی در دستور کار قرار گیرد.

 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.