معاون دادستان آمریکا گفت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در این کشور رو به افزایش است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، روزن اشتین معاون دادستان آمریکا گفت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در آمریکا رو به افزایش است و عامل نخست مرگ افراد زیر پنجاه سال در آمریکا است.
 
اشتین گفت: برای آمریکایی های زیر پنجاه سال مصرف بیش از اندازه مواد مخدر هم اکنون  مهمترین عامل مرگ آنها محسوب می شود.این آماری قابل توجه و نگران کننده  است.
 
هر کدام از این قربانیان مصرف بیش از اندازه مواد مخدر نشان دهنده این موضوع است که بخشی از جامعه ما والدین خود را از دست می دهند،فرزند خود را از دست می دهند و یا دوست خود را از دست می دهند.

وی افزود: این یک تصور ذهنی نیست این یک واقعیت است. افراد به خاطر مصرف بیش از اندازه مواد مخدر می میرند و تعداد آنها بیشمار ا ست. ما از افزایش جزئی صحبت نمی کنیم. ما شاهد افزایش قابل توجه استعمال بیش از اندازه مواد مخدر در آمریکا هستیم.
 
برخی از افراد می گویند که ما باید آسان بگیریم و شکیبا تر باشیم و این موضوع را درک کنیم اما باید بگویم که ما باید روراست باشیم و باید به آینده مردم آمریکا توجه کنیم و باید در رابطه با این خطر که با آن روبرو هستیم به طور شفاف عمل کنیم.

این مقام وزارت دادگستری آمریکا گفت: گسترش مواد مخدر خطرات زیادی به همراه دارد. این خطر برای نیروهایی که با این موضوع مقابله می کنند مخاطرات زیادی به همراه دارد.
 
ماده مخدر فتنون به طور ویژه خطرناک است. فتنون سی تا چهل درصد کشنده تر از هروئین است. تنها دو میلی گرم به اندازه یک گندم و یا چند دانه نمک که می تواند بر روی انگشت شما قرار گیرد می تواند کشنده باشد.
 
قرار گرفتن نیروهای پلیس در معرض فتنون می تواند سبب مرگ آنها شود. هروئین هم تاثیرات مربوط به خود را دارد. نیروهای پلیس ما هر روز با این چالش ها روبرو هستند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار