فرماندار سلسله از ر‌ها شدن شهرک صنعتی این شهرستان به رغم دارا بودن کلیه امکانات با تن‌ها یک واحد تولیدی فعال بلاتکلیف خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فلاح نژاد  گفت: تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد از دیگر موانع پیش روی سرمایه گذاری و تولید است، زیرا میل به سرمایه گذاری را کمتر می‌کند.

وی با اشاره به لزوم توجه به جهت‌دهی پرداخت تسهیلات به طرح‌های کوچک، عنوان کرد: متاسفانه بخش صنعت و معدن در این شهرستان بسیار ضعیف عمل کرده است به گونه‌ای که شهرستان سلسله سلسله دارای پایین‌ترین نرخ سرمایه‌گذاری در استان لرستان است.

 فرماندار افزود: شهرک صنعتی این شهرستان نیز به رغم دارا بودن کلیه امکانات با تن‌ها یک واحد تولیدی فعال بلاتکلیف ر‌ها شده است.

فلاح‌نژاد گفت: در حالی که بخش کشاورزی عمده‌ترین بخش اقتصادی شهرستان محسوب می‌شود، اما عدم سرمایه‌گذاری در بخش آب از دیگر مشکلات پیش‌روی رونق تولید و اشتغال شهرستان سلسله است که نیازمند توجه ویژه است.

فرماندار سلسله با بیان اینکه در بخش کشاورزی دارای ۲۰ واحد فعال یا نیمه فعال و ۲۶ واحد تعاونی نیازمند تسهیلات هستیم، گفت: متاسفانه با توجه به مصوبات ستاد تسهیل استان در سال گذشته در شهرستان سلسله در بخش صنعت و معدن از ۱۰ واحد نیازمند تسهیلات تن‌ها یک مورد تسهیلات دریافت کرد و پرداخت تسهیلات برای احداث سیلو ذخیره گندم شهرستان نیز هنوز انجام نشده است.

فلاح‌نژاد با اشاره به تصفیه خانه فاضلاب شهر الشتر عنوان کرد: خوشبختانه این طرح به مناقصه رفته و به پیمانکار واگذار شده و در حال تجهیز کارگاهی است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.