​ مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمانشاه از لزوم دريافت بارنامه برای كليه ناوگان حامل كالا و بار كه در جاده های برون شهری تردد می كنند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهمن خسروانی با بیان اینکه کلیه ناوگان حامل بار و کالای شرکتهای تجاری که در جاده ها تردد می نمایند ملزم به دریافت بارنامه قانونی در حین بارگیری هستند افزود:با توجه به گزارشات واصله توسط پلیس راه و گشت های کنترل دروازه ای جاده ای مشاهده شد که برخی از وسائط نقلیه ناوگان عمومی حامل کالای شرکتها، بدون اخذ بارنامه در جاده ها تردد کرده و این امر خلاف قوانین و ضوابط حاکم به حمل و نقل برون شهری می باشد.

خسروانی ضمن تأکید به این موضوع که این اداره کل و پلیس راه مکلف به توقیف بار و سایل نقلیه فاقد بارنامه هستند تصریح کرد: با توجه به اینکه محموله بسیاری از این ناوگان خوراکی،فاسد شدني و دارای تاریخ مصرف و انقضاء هستند،هر گونه ضرر و زیان ناشی از توقیف محموله ناوگان خاطی بر عهده خود شرکتها بوده و هیچ گونه مسئولیتی متوجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و یا پلیس راه نمی باشد.

وی در خاتمه گفت:اخذ بارنامه توسط کلیه ناوگان حامل بار جهت تردد در مسیرهای برون شهری امری بدیهی و قانونی بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکتها پیگرد قانونی دارد.

 
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.