هافبک اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:هنوز زود است که باشگاه جدید خود را انتخاب کنم اما تیم فوتبال استقلال متحمل‌ترین گزینه ام برای فصل آینده است.

جباری در انتظار برکناری منصوریانبه‌ گزارش ‌خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و ‌به نقل از الوطن، مجتبی جباری چهار فصل در الاهلی قطر بازی کرد. فصل پایانی این بازیکن ایرانی در الاهلی خوب نبود و آسیب‌دیدگی‌های زیادش باعث شد تا بازی‌های زیادی را از دست دهد و در نهایت سران الاهلی تصمیم گرفتند قرارداد او را تمدید نکنند.
 
وی درباره حضور خود در الاهلی اظهار داشت: روزهای بسیار خوبی را در این تیم سپری کردم. البته فصل قبل نتوانستم آن چنان که باید روزهای خوبی را پشت سر بگذارم و این به دلیل آسیب دیدگی‌های زیادی بود که با آن مواجه شدم. امیدوار بودم که مسئولان الاهلی قراردادم را تمدید کنند اما این اتفاق نیفتاد. در قطر بسیار راحت بودم و اصلا احساس غربت نداشتم. به‌ هر حال نزدیک به چهار سال در الاهلی بازی کردم.
 
جباری در پایان درباره تیم بعدی خود عنوان کرد: تا کنون پیشنهادهای زیادی دریافت کرده ام که مهم‌ترین آنها پیشنهاد استقلال است. با این حال هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته‌ام و منتظر انتخاب سرمربی جدید استقلال هستم. هنوز زود است که باشگاه جدید خود را انتخاب کنم اما باید بگویم که تیم فوتبال استقلال متحمل‌ترین گزینه ام برای فصل آینده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
siavash
۱۸:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
خیلی جالبه ! پیشنهاد از استقلالی داری که سرمربی فعلیش شما رو تو لیست جذب گذاشته !!! حالا خود شما منتظر اعلام سرمربی جدید هستین ؟! فکر میکنین آقای زمانی یا آقای افتخاری شما رو تو لیست جذب قرار داده ؟!!
بهترین بازیکن هم باشی به درد استقلال نمیخوری !
آخرین اخبار