نماینده مردم تهران گفت: جای تأسف است که زمامداران ‌آمریکا با کوبیدن بر طبل جنگ و ترور، چهره ضدبشری از خود نشان می‌دهند.

ججبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا حیدری نماینده مردم تهران، ری‌، شمیرانات و پردیس در نطق میان دستور صحن علنی مجلس امروز ( سه شنبه، 16 خرداد) اظهار داشت:‌ انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا بار دیگر موید این امر مهم است که مردم با حضور باشکوه خود پای  صندوق‌های رأی، راه تغییر و اصلاح را انتخاب کرده‌اند.

حیدری با بیان اینکه مردم درگیری، افراطی‌گری، جنگ و نزاع را نمی‌خواهند، ادامه داد: انتخابات 96 رقابت میان دو اندیشه و رویکرد بود و مردم ایران با انتخاب روحانی به رویکرد تعامل مثبت در داخل و خارج رأی دادند که منافع ملی ایران چه در چانه‌زنی با روسیه و چه در چانه‌زنی با غرب و آمریکا به صورت همزمان دنبال شود.

نماینده مردم تهران تأکید کرد: امیدوارم رقابت‌ها و شور و شوق‌های انتخابات به رفاقت و همکاری در جهت ساختن ایرانی آباد و توسعه یافته تبدیل شود.

وی با اشاره به واقعه حمله به سفارت عربستان  متذکر شد: ای کاش قوه قضاییه هر چه زودتر مجازات برای حمله کنندگان به سفارت عربستان را اعلام کند تا مردم مطلع شوند که سران حمله کنندگان به کجا و چه کسانی وابسته بودند.

حیدری تصریح کرد: از وزرای ارشاد و اطلاعات تقاضا دارم که از برخورد امنیتی با اصحاب رسانه جلوگیری کنند چرا که این قشر عموما جوان، از مظلوم‌ترین افراد جامعه شده‌اند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه ملت آمریکا با همکاری نخبگان همه ملت‌ها توانسته‌ است خدمات شایانی در جهت پیشرفت علم، تکنولوژی و رفاه بشر تقدیم جهان کند، گفت: جای تأسف است که زمامداران ‌آمریکا به ویژه رئیس جمهور جدید آن با کوبیدن بر طبل جنگ و ترور و پشتیبانی از تروریست‌های داعش به ویژه در منطقه خاورمیانه چهره ضدبشری از خود نشان می‌دهند. 

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است که دستگاه دیپلماسی ما با کیاست و هوشیاری، پشتیبانی ملت و نظامیان غیور و تحت رهبری‌های مقام معظم رهبری از به دام افتادن در این جنگ افروزی‌ها ملت و کشور را مصون نگه خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار