امام راحل در یک جغرافیا تمام اهداف انبیاء را اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت ‌الاسلام سید داود موسوی امام جمعه محمودآباد در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: امام راحل توانست در یک جغرافیای محدود تمامی اهداف انبیاء و اولیای الهی را اجرا کند و الان بعد از 28 سال از عروج امام در این دوره بیش از گذشته به فرهنگ و انقلاب امام نیازمندیم.

وی افزود: 28 سال از رحلت امام ما می‌ گذرد و همه علاقه‌ مندان امام در سوگ‌ اش داغدار هستند و در خرداد که روزهای بزرگی را در خود دارد هم ماه غم و هم ماه عزت ایران است.

موسوی گفت: در این ماه نیمه خرداد را داریم که روز بزرگ سرنوشت و جرقه انعقاد و نطفه اولیه انقلاب زده شده و هم روز رحلت امام بزرگوارمان را داریم.

امام جمعه محمودآباد افزود: 15 خرداد در درون خودش جدای از اینکه جرقه انقلاب را دارد در خردادماه روزهای بزرگی مثل سوم خرداد را دارد که قدرت و ارج ایران اسلامی را به عالم نشان داده است.

موسوی گفت: هشت سال دفاع مقدس به عنوان دوران طلایی ایران اسلامی ما بوده است که همه دشمنان را برای رویارویی ایران فراخواند و به عبارتی این هشت سال جنگ جهانی دیگری بوده بر علیه یک کشور مظلوم و تازه از انقلاب پیروز شده که در مقابل همه هیمنه دشمنان ایستاد و سرخم نیاورد.

وی افزود: در طول این 28 سال نوسانات و ماجراهای مختلفی در دنیا بوجود آمد و تا نشانه از بین رفتن ارزش‌های نظام پیش رفته بود که با مدیریت مقام معظم رهبری و تدبیر ایشان از همه گردنه‌ های سخت عبور کرده و به ‌عنوان نمونه همین انتخابات ریاست جمهوری که با یک پیام حدود 42 میلیون نفر پای صندوق ‌های رأی آمدند و پایه نظام را محکم کردند.

امام جمعه محمودآباد گفت: باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم که جایگاه مسئولان سه قوه و نیروهای انقلابی و ارزشی حفظ شود و حفظ جایگاه و ارزش‌ های مدافعان حرم وظیفه همه ماست و این اعتباری که در دنیا داریم به برکت خون شهدا و جانفشانی شهدا و جانبازان مدافعان حرم است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.