تبیین آرمان‌های بلند امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای نسل جوان جامعه از مهمترین وظایف نخبگان دانشگاهی و حوزوی است.

مهمترین وظایف نخبگان دانشگاهیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اعلام کرد: این آرمان ها و رهنمودها باید برای نسل جوانی که امام را ندیده اند، بیان شود زیرا امروز جامعه نیازمند آموزه‌های سیاسی، اخلاقی، ولایی و حکومتی امام خمینی(ره) است.

محمدنقی لطفی عنوان کرد: مصداق بارز نفوذ فرهنگی تلاش دشمن در 27 سال گذشته بعد از رحلت امام (ره) برای کمرنگ کردن افکار و اندیشه‌های امام است که بر اساس معنویت و اصل اساسی دینی شکل ‌گرفته است.

لطفی تصریح کرد: امام خمینی(ره) انقلابی در جهان بوجود آورد که در تاریخ بی‌نظیر است و بساط ظلم را در ایران که جزیره ثبات استکبار بود برچید و شعاع این انقلاب اکنون منطقه و جهان را فرا گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در دانشگاه جوانان متدین، انقلابی و مستعد پیشرفت و تعالی حضور دارند و به خودباوری که امام روی آن تاکید داشتند و از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز هست، رسیده‌اند.


انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.