ایلام؛

29 اردیبهشت تجلی انسجام ملی برای مقابله با توطئه های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ملت بزرگ ایران در انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر انسجام خود را برای مقابله با توطئه های دشمنان به نمایش خواهد گذاشت.

29 اردیبهشت تجلی انسجام ملی برای مقابله با توطئه های دشمنان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی روز جمعه در حاشیه ریختن رای خود به صندوق مستقر در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام بیان کرد: انتخابات نماد مردم سالاری و شرکت در آن وظیفه شرعی و قانونی عموم آحاد جامعه است.
 
وی اظهارکرد: ایرانیان قهرمان در طول 38 سال گذشته همواره حس همبستگی ، اتحاد و التزام خود را نسبت به آرمان های نظام نشان داده اند و بدون شک امروز نیز آنرا به نمایش خواهند گذاشت.
 
امام جمعه ایلام افزود: این حضور همواره مایه خیر و برکت برای نظام و مایه یاس و ناامیدی و سرافکندگی دشمنان بوده است ، دشمنان با تحلیل های غلط خود فکر می کنند ملت از ادامه راه و مسیر خود پشیمان شده ولی تاکنون این فکر خام آنان راه به جایی نبرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان کرد: ایران اسلامی امروز در شرایط حساسی قرار دارد و حضور حداکثری مردم خطر توطئه های استکبار جهانی بر سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین الملل را دفع خواهد کرد.
 
وی با اشاره به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها یادآورشد: هر کدام از این مسئولیت ها دارای اهمیت ویژه ای هستند، بویژه در انتخابات ریاست جمهوری که سرنوشت و آینده چهار سال کشور را به دست کسی می سپاریم که پس از رهبری دومین شخص سیاسی نظام است.
 
امام جمعه ایلام تاکیدکرد: ملت بزرگ ایران با وجود تبلیغات دشمنان با فراغ بال و در کمال آرامش و امنیت در این انتخابات حضور می یابد و بار دیگر شکوه و عظمت خود را به نمایش خواهد گذاشت.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعتی پیش به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.  
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.