شرکت توزیع برق کهگیلویه با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده امسال شاهد رشد پیک بار مصرف برق در تابستان خواهیم بود از مردم خواست الگوی مصرف بهینه را رعایت کنند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛خسرو پرویزی اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده به نظر می‌رسد پیک بار مصرف برق در تابستان امسال در این شهرستان از 65 مگاوات تجاوز کند.

رئیس شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه افزود: پیک بار مصرف طی هفته گذشته در شهرستان 56 مگاوات بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال 95 رشد 21 برابری را نشان می‌دهد.

پرویزی تأکید کرد: یکی از راهکارهای مهم برای کنترل پیک مصرف برق در تابستان و اجتناب از فرآیند خاموشی، همکاری مردم در مدیریت مصرف است.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها با آگاهی بخشی مردم را نسبت به بهینه‌سازی مصرف برق هدایت کنند و از آنها بخواهند ضمن صبوری به پیام‌های تبلیغاتی شرکت برق توجه کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در راستای اصلاح شبکه شهری و کاهش تلفات پروژه مهمی در سطح شهر در حال اجرا است که برای تکمیل نیازمند همکاری شهروندان دهدشتی است.

پرویزی تأکید کرد: برای رفاه حال مردم هر هفته تنها یک روز به مدت چند ساعت خاموشی با برنامه در جهت اجرای این پروژه داریم و طی این مدت برنامه زمانبندی خاموشی‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.