حسین فردرو در مورد ویژه برنامه ماه مبارک رمضان می‌گوید.

حسین فردرو تهیه‌کننده و کارگردان سیما، در مورد فعالیت خود در ماه مبارک رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تازه‌ترین فعالیت من کارگردانی ویژه برنامه ماه مبارک رمضان به نام «مسابقه فامیلی» است.

فردرو تصریح کرد: «مسابقه فامیلی» ابتدا بین 75 فامیل برگزار گردید به طوری که پس از آن به گروه‌های کمتر تبدیل شدند. زمانی که این مسابقه به دو فامیل برسد، رقابت نهایی برای برد جایزه صد میلیون تومانی اتفاق می‌افتد که برگزاری مرحله نهایی در روز عید فطر خواهد بود .

این تهیه‌کننده در مورد چگونگی روند برنامه «مسابقه فامیلی» اظهار داشت: «مسابقه فامیلی» به صورت سریالی از دهه فجر سال 95 شروع شده و تا ماه مبارک رمضان ادامه پیدا کرد. هم اکنون به 35 فامیل رسیده که با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: به مدت دو سال است که قسمت فینال «مسابقه فامیلی» با اهدای جوایز در روز عید فطر به صورت جشن با حضور فامیل‌های ادوار مختلف برنامه و خوانندگان، انجام و از شبکه پنج پخش می‌شود.

این کارگردان در پاسخ به اینکه نظرش در مورد ساخت برنامه «مسابقه فامیلی» چیست، گفت: «مسابقه فامیلی» در بردارنده‌ اطلاعات عمومی، حرکات فیزیکی و مهارت بوده همچنین، ما سعی کردیم که هویت‌پردازی آن برای مخاطب به قدری جذاب باشد تا همانند سریال‌های دیگر، مورد علاقه خانواده‌ها باشد و آن را دنبال کنند و در پایان احساسی دراماتیک را تجربه کنند.

فردرو بیان کرد: به نظر من، در حال حاضر تلویزیون متعلق به برنامه‌هایی بوده که زنده و پویا هستند و عوامل باید پروژه‌هایی را که مورد علاقه مردم است شناسایی و در قاب رسانه به تصویر بکشند که برای انجام این امر باید فرهنگ‌سازی درستی در زمینه بودجه و ...صورت بگیرد.

کارگردان «مسابقه فامیلی» در مورد عوامل این ویژه برنامه خاطرنشان کرد: مهدی قلخان (تهیه‌کننده)، حسین فردرو (کارگردان)، فربد فردرو (کارگردان تلویزیونی)، مهدی رادپور (مدیر تولید) و جواد مولانیا (مجری) از عوامل اصلی برنامه «مسابقه فامیلی» هستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار