تیم بسکتبال شیمیدر تهران پس از یک سال سرانجام با سرمربی سابق تیم خود تسویه حساب مالی کرد.

تیم بسکتبال شيميدر با سرمربی سابقش تسويه حساب كردبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ جواد رحمتی پور، سرمربی سابق تیم بسکتبال شیمیدر تهران که در سال گذشته با این تیم به مقام سوم ليگ برتر رسيد، در ابتدای ليگ امسال هم به مدت دو ماه و نيم كار آماده سازی و تمرينات تيم را آغاز کرد اما در ادامه نتوانست با باشگاه شیمیدر به توافق برسد و از این تیم جدا شد.

اکنون این باشگاه با رحمتی پور تسويه حساب مالی انجام داده و حق و حقوق مربی خود را با اينكه قرارداد رسمی نداشته، پرداخت کرده است.

جواد رحمتی پور، سرمربی سابق تیم شیمیدر تهران درباره این موضوع به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در ابتدای فصل بنا به دلایلی نتوانستم با باشگاه شیمیدر به توافق برسیم، قرار شد، هنريك درغوكاسيان، رئیس باشگاه شیمیدر بابت دو ماه ونيم كاری فعالیت در این تیم با من تسويه حساب کند.

رحمتی پور ادامه داد: با توجه به شناخت و اعتماد به درغوکاسیان در دو یا سه جلسه ای كه با این باشگاه داشتم. به توافق رسيديم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از  هنريك درغوكاسيان و مديران مجموعه شيميدر كمال  تشكر و قدردانی را دارم كه زحمات بنده در ابتدای فصل امسال را ،بدون پاسخ نگذاشتند.

گفتنی است، شیمیدر تهران پس از اینکه در ابتدای فصل با رحمتی پور به توافق نرسید، مصطفی هاشمی را به عنوان سرمربی جذب کرد.تیم شیمیدر تهران با هدایت این سرمربی نتوانست راهی مرحله نیمه نهایی شود و در مرحله یک چهارم نهایی برابر شهرداری اراک شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار