ملی پوش بسکتبال کشورمان از دنیای حرفه ای خداحافظی کرد تا از این پس در شغل دیگرش با قدرت به بسکتبال کمک کند.

خداحافظی ملی پوش ایران به دلیل مشغله کاری+مصاحبهبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ جواد داوری ملی پوش بسکتبال کشورمان پس از دیدار با تیم شهرداری اراک از بازی کردن در بسکتبال خداحافظی کرد.

داوری سابقه حضور در مسابقات آسیایی،قهرمانی آسیا،المپیک و جام جهانی را در کارنامه خود دارد.در این فصل هم برای شیمیدر تهران بازی کرد اما نتوانست با این تیم راهی مرحله نیمه نهایی شود.

جواد داوری در خصوص خداحافظی از بسکتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من از بازی کردن در این رشته  خداحافظی کردم اما از بسکتبال نه!در حال حاضر  رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان هستم و باید برای این کارم هم وقت بگذارم بنابراین مجبور شدم از بازی کردن در بسکتبال خداحافظی کنم.

داوری افزود: در بازی روز گذشته برابر شهرداری اراک شکست خوردیم و نتوانستیم راهی مرحله نیمه نهایی شویم. به هیچ عنوان دوست نداشتم با باخت از بازی کردن خداحافظی کنم.دوست داشتم تیم شیمیدر به جایی برسد و بعد از لیگ بسکتبال جدا شوم.

ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره جوانگرایی عنوان کرد: جوانگرایی در تیم ملی خیلی خوب است اما اینکه این موضوع  چگونه و به چه سرعتی به اجرا گذاشته می شود اهمیت دارد.این کار به روش های مختلفی در همه کشورها انجام می شود که ترجیح می دهم به آن ورود نکنم.اگر شرایط طور دیگری بود می توانستم 3 سال دیگر هم در تیم ملی بازی کنم.

داوری درباره بسکتبال اصفهان بیان کرد: تمام بزرگان بسکتبال همچون،ارسلان کاظمی،اوشین ساهاکیان و سایر دوستان اهل اصفهان هستند.امیدوارم بتوانم با کمک دوستان همانند گذشته شهر اصفهان دارای یک تیم بسکتبال قوی شود.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار