ستاره بلژیکی آاس رم با انتشار ویدئویی، هواداران یوونتوس را به دلیل شکست سنگین تیم محبوبشان در فینال لیگ قهرمانان مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،یوونتوس شب گشته فرصت داشت تا برای اولین بار از سال 1996 به بعد فاتح لیگ قهرمانان شود اما دو گل از رونالدو و گل های کاسمیرو  و آسنسیو شکست 4-1 این تیم را رقم زد.

هرچه هواداران یووه از این شکست ناراحت و مغموم بودند،راجا ناینگولان بازیکن بلژیکی رم خوشحال بود زیرا این شکست فرصتی بود تا او با هوادران یووه تسویه حساب کند.

او که چند روز قبل از فینال لیگ قهرمانان در اینستاگرام خود با هواداران یووه تنش لفظی پیدا کرد امروز با انتشار ویدئویی از خود در اینستاگرامش خطاب به یوونتوسی ها گفت:« چه شب فوق العاده ای. من در اردوی تیم ملی کشورم هستم اما متاسفانه الان بعضی ها در تعطیلات هستند.کسانی هم هستند که سفر یک روزه ای به کاردیف داشتند.

این ویدئو را در پاسخ به هواداران یوونتوس که به من توهین کرده اند و قبل از بازی فینال حرف زدند، منتشر می کنم. این کار را نکنید هرگز قبل از بازی حرف نزنید.می خواهم ببینم  آنهایی که آن حرفها را به من گفتند الان جوابی دارند.


وی در جملاتی تمسخر آمیز افزود: من این ویدئو را برای هواداران یوونتوس ساختم اما شاید اتصال به اینترنت از این راه دور گران باشد.آنها پول زیادی برای بازی خرج کرده اند.
 سه روز پیش خودتان را خیلی بزرگ می دانستید اما حالا چه چیزی برای گفتن دارید؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار