در ماه رمضان سرکشی پلیس به صورت محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی لرستان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان لرستان گفت: با توجه به ساماندهی و مشخص شدن واحدهای صنفی پذیرایی درون شهری جهت پذیرایی از مسافران در ماه مبارک رمضان، پلیس به صورت محسوس و نامحسوس از واحد‌های صنفی بازدید می‌کند.

گودرز‌نژاد گفت: پلیس قاطعانه با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد و به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از هر گونه تظاهر به روزه‌خواری در واحدهای صنفی و اماکن عمومی جلوگیری می‌شود.
وی افزود: واحدهای صنفی مجاز به فعالیت می‌بایست نسبت به استتار نمای خارجی مکان در حد متعارف اقدام و از طبخ غذاهای دود‌زا در این ایام خودداری کنند.


همچنین رئیس اتحادیه صنف سالن‌های پذیرایی و اغذیه فروشان مرکز لرستان نیز گفت: به منظور رفاه حال مسافران در ماه مبارک رمضان ۴ واحد اغذیه‌فروش در ترمینال‌های بروجرد، شمال و جنوب همچنین ۳ رستوران گپ، زعفران طلایی و مصدق واحد‌های مجاز به فعالیت در ماه مبارک رمضان هستند.

سلاحورزی با بیان این که این واحد‌ها پس از بررسی‌های لازم توسط اتحادیه صنف سالن‌های پذیرایی و اغذیه‌فروشان مبنی بر داشتن شرایط محیطی و بهداشتی لازم جهت اجازه فعالیت به اداره نظارت بر اماکن عمومی معرفی شدند، افزود: رعایت بهداشت فردی به ویژه هنگام تهیه و سرو مواد غذایی، رعایت نظافت و بهداشت محل کار به ویژه محل و کارگاه‌های تهیه و طبخ آش و حلیم و سایر مواد غذایی الزامی است.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در هنگام خرید و تهیه مواد غذایی جهت گزارش به اتاق اصناف لرستان با شماره تلفن ۳۳۲۴۲۵۲۶ تماس بگیرند.


انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ه
۰۴:۴۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۶
در روز تاسوعا یک کبابی بنام .. از فرصت تعطیلی مغازه ها سو استفاده نموده وبه مسافران منجمله اینجانب غذای فاسد عرضه که موجب مریضی من وفرزندانم شد خواهشمند است درایام تعطیل با وجود گردشگر ومسافر پیگیر بوده ونگذارید افراد سودجو مثل این شخص که خود .. هم نتوانست کباب فاسد بازخورد جلوگیری نمایید
آخرین اخبار