پرتال کودک با محتوای مناسب در دسترس کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: پرتال کودک در دسترس کودکان و نوجوانان استان قرار دارد.

وی افزود: این پرتال با هدف ارائه محتوای مناسب و خدمات مورد نیاز کودکان و نوجوانانِ فارسی زبان در سراسر دنیا به نشانی اینترنتی koodak24.ir راه‌اندازی شده است.

رحیمی اضافه کرد: کتاب، قصه، شعر، کار دستی، بازی و سرگرمی، رسانه، اسباب‌بازی، اخبار، مقاله، بانک اطلاعاتی و اعلام برنامه از بخش‌های و زیر مجموعه‌های ارائه شده در این رسانه مجازی برای کودکان و نوجوانان، والدین و مربیان و فعالان این حوزه شامل کارشناسان، هنرمندان و ... می‌باشد.

وی گفت: در این پرتال ضمن معرفی محصولات و خدمات فرهنگی کانون، کتاب‌های مناسب برای کودک و نوجوان به تفکیک موضوع و گروه سنی و بازی‌های بومی و سنتی و ارائه بازی‌های مناسب آنلاین و ...، امکان ارائه محتوا و خدمات سایر نهاد‌ها و موسسات مرتبط با این حوزه وجود دارد.

رحیمی ادامه داد: گروه ویدئو هم از خدمات ارائه شده در پرتال کودک است که کاربران می‌توانند محتوا و آثار خود با موضوعات حوزه کودک و نوجوان همچون آموزش، سرگرمی، بازی، علوم، دینی و مذهبی، کارآفرینی و مهارت‌های زندگی، آموزش‌های درسی، محیط زیست، سبک زندگی، فیلم و انیمیشن، خانواده و ... را در آن بارگذاری کنند.

به گفته وی؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اساس تجربیات کارشناسی ۵۰ ساله در حوزه کودک و نوجوان و داشتن اعضای فعال در مراکز فرهنگی هنری، و مربیان خلاق و توانمند و امکان مشارکت آنها در مدیریت محتوا و خدمات، فعالیت این پرتال را به صورت آزمایشی آغاز کرده است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.