فرماندار بروجرد گفت: ساختار معیوب شهرداری بروجرد نیاز به اصلاح دارد بر این اساس اعضای شورای پنجم باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کورانی فر، گفت: وضعیت شهر بروجرد از نظر فضا و مبلمان شهری مطلوب و مناسب نبوده و نیاز به نسخه شفا بخش سریع دارد. لازمه مدیریت خوب شهری یک جراحی است که باید در بدنه شهرداری بروجرد صورت بگیرد.

فرماندار بروجرد گفت: شهرداری بروجرد از حجم بالای نیروی انسانی برخوردار بوده براین اساس هرکدام از اعضای جدید شورای شهر باید یک شهردار باشند و شبانه روز کار کنند.

کورانی فر، افزود: اعضای منتخب دوره پنجم شورای شهر باید به دنبال ایجاد درآمد پایدار و مستقل برای شهرداری باشند.

وی گفت: شورا‌ ها از ظرفیت فرمانداری، نمایندگان مجلس و رسانه‌ها برای پیشرفت و توسعه مبلمان شهری استفاده کنند.

کورانی فر با اشاره به اینکه بروجرد نیاز به یک شهردار با سابقه و دارای مدیریت در کلان شهر‌  ها دارد گفت: اعضای منتخب شورای پنجم در انتخاب شهردار به گرایش حزبی و سیاسی توجه نکنند.

وی در ادامه افزود: وجود اختلاف و تفرقه درب دنه شورای شهر کارآمدی این پارلمان محلی را کاهش می‌دهد بر این اساس اعضای منتخب دوره پنجم شورای شهر باید از این مهم جلوگیری کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این جلسه که با حضور ۹ عضو منتخب شورای شهر پنجم برگزار شد اعضای جدید دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.