رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از آغازعملیات اجرایی پارک آبی در این شهرستان خبر داد.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شمس با اشاره به پروژه های در دست اقدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: عملیات تملک زمین، مطالعات و طراحی پارک آبی در بروجرد انجام شده که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی افزود: فرایند تملک و طراحی این پروژه کمی طولانی شده و چرا که منتظر هستیم تامین اعتبار آن که باید از سوی سازمان مرکزی انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: البته اعتبار ساخت این پروژه از درآمد های واحد بروجرد است اما نیاز به مجوز های لازم از معاونت اداری مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد کشور دارد.

شمس افزود: به محض اینکه مجوز های لازم از سوی معاونت اداری مالی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور صادر شود سریعا عملیات اجرایی این پروژه شروع خواهد شد.

وی گفت: پروانه ساخت این پروژه از طریق شهرداری بروجرد در دست اقدام است و امیدواریم که با ثبت نام های نیم سال دوم، تهیه آمار مالی و مشخص شدن تجزیه و تحلیل مالی واحد بروجرد به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد افزود: با توجه به زیرساختهای موجود در واحد بروجرد فعلا این واحد نیاز به تعریف پروژه جدید ندارد چرا که ساختمان های آموزشی، ورزشی و خدماتی ما به اندازه کافی کفایت می کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.