فرمانده انتظامی استان کرمان در بازدید از کلانتری ۱۶ شهر کرمان گفت: تعامل نیروی انتظامی با مردم، نقش مهمی در کاهش جرائم دارد و امنیت پایدار بدون تعامل ممکن نیست.

تعامل نیروی انتظامی با مردم، ضامن امنیت پایداربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس ، سردار رضا بنی اسدی فر گفت : نیروی انتظامی هیچ تفاوتی میان خود و مردم متصور نیست و نگاه پليس مردم محور و اجتماعی بايد از درون جامعه پی ريزی شود، که تعامل بيش از پيش مردم با پليس، در تحقق اهداف نیروی انتظامی تأثیر بسزایی خواهد داشت.
 
وی ترغيب شدن مردم به همکاری و مشارکت با پليس در برقراری و حفظ امنيت و احساس امنيت را از نتايج خدمت صادقانه به مردم توسط پليس دانست و افزود : مردم بزرگترين سرمايه های اجتماعی پليس هستند که نقش بسيار زيادی در ارتقاء امنيت و پايداری آن دارند.
 
وی خاطر نشان کرد: رويکرد اجتماعی و جامعه محوری پليس و استفاده از ظرفيت های مردمی در تحقق امنيت پايدار يکی از مهمترين شروط پايداری امنيت در هر جامعه است و تا زمانی که مردم و دستگاهها با پليس همراه نشوند امنيت برقرار نمی شود.
 
سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه ولايت مداری، صبر و بردباری، پاسخگويی، رسيدگی به موقع به مسائل و مشکلات مردم از مهمترين ويژگي هايی اخلاقی پليس جامعه اسلامی است، تصریح کرد: با برخورداری از اين ويژگی های حسنه می توان در خدمت به مردم موفق عمل کرد.
 
اين مقام انتظامی خاطرنشان کرد: رعايت انضباط به خصوص انضباط ظاهری مهم‌ترين مشخصه پليس شايسته است و پليس در كنار تلاش شبانه ‌روزی برای خدمت رسانی مطلوب در جامعه، بايد دارای انضباط معنوی و ظاهری باشند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.