رئیس بازرسی فنی شرکت گاز لرستان گفت: در سال گذشته حدود ۵ هزار و ۹۰۰ کیلومتر نشت‌یابی در سطح استان لرستان و ۲۱۰ هزار انشعاب (علمک) نیز بر اساس مدل ارزیابی ریسک انجام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عزت پور گفت: ۲۶۶ مورد ایستگاه نشت‌یابی شده و ۱۷۰ مورد ایستگاه نیز بازرسی شدند.

وی همچنین بازرسی کالاهای مورد نیاز در پروژه‌های شرکت گاز استان را از دیگر وظایف بازرسی فنی دانست و افزود در سال گذشته ۱۵۵ مورد بازرسی نیز انجام و ۸۴ مورد بازرسی کالاهای برگشتی نیز انجام شد.

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز لرستان گفت: کیفیت در اجرای پروژه‌ها بسیار مهم بوده و بر این اساس دقت و حساسیت زیادی در بازرسی کالاهای خریداری شده و اجرای پروژه‌ها صورت می‌گیرد تا کیفیت همراه با کمیت باشد.

وی ۸۵ مورد بازرسی از پروژه‌های اجرائی و اعلام گزارش کیفی آن‌ها را نیز جزو کار‌های انجام شده در سال گذشته عنوان نمود و افزود ۱۶۰ مورد تست‌های متمرکز خطوط تغذیه و توزیع نیز در سال گذشته انجام شد.

عزت پور افزود: ۲۷ مورد تست پوشش خطوط تغذیه فلزی در سال گذشته نیز جزو فعالیت‌های واحد بازرسی فنی بوده و افزود این فعالیت‌ها توسط کارکنان این واحد انجام شده و از پیمانکار یا بازرس شخص ثالث استفاده نشده است.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.