مدیرعامل شرکت گاز لرستان از اجرای حدود 2500 کیلومتر شبکه گاز در چهار سال اخیر در این استان خبر داد و گفت: 762 کیلومتر از این طرح در سال 95 اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  شمس خرم آبادی گفت: تاکنون 6600 کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده که 4100 کیلومتر قبل از سال 92 و 2500 کیلومتر نیز بعد از آن اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شرکت گاز لرستان 470 هزار مشترک دارد افزود: ظرفیت پذیرش اشتراک در روستاها به سرعت در حال افزایش است بطوری که در سال 95 ظرفیت پذیرش بیش از 30 هزار مشترک روستایی در استان ایجاد شده و با توجه به توسعه گازرسانی به روستاها در سال های آتی، این ارقام افزایش چشمگیری خواهند یافت.

وی گفت: در سال 1395 تعداد 223 روستای استان از گاز بهره مند شدند و تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی به 992 روستا رسید.

شمس خرم آبادی افزود: از این تعداد 650 روستا در دولت تدبیر و امید از گاز بهره مند شده و 3 شهر که در مناطق صعب العبور قرار دارند نیز طی این مدت از نعمت گاز بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: با اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی، کمبودهایی که در این بخش نسبت به میانگین کشوری وجود داشت مرتفع شده و امید می رود تا پایان سال 97 طرح گازرسانی به روستاهای استان تکمیل شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.