نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فعالیت تاکسی‌های آنلاین شهر اصفهان بدون مجوز بوده و مشکلاتی را برای تاکسی‌رانان ایجاد کرده است که این امر باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا نصر اصفهانی  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: کارکنان شهرداری نباید به شایعات توجهی داشته باشند چراکه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در پنجمین دوره جنس فعالیت‌های شهرداری را می‌شناسند و از همه فعل و انفعالات شهرداری خبر دارند و همه توان خود را برای بهبود شرایط کارمندان به کار خواهند گرفت.

وی افزود: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان افرادی تحصیل کرده و نخبه هستند، شورای اسلامی شهر و روستا پس از 13 سال به بلوغ کامل رسیده ‌و از این رو ضروری است که مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به تحقق مدیریت واحد شهری توجه داشته باشند، نظام مهندسی باید در برنامه‌های خود  برای ارائه خدمات به مردم تجدید نظر کند.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فرآیندهای نظام مهندسی باید تسهیل شود چراکه مردم از تعدد مهندسان و تعدد میزان پرداختی‌ها به این سازمان شکایت داشته و ضروری است که این امر ساماندهی شود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان نسبت به ساماندهی تاکسی‌های آنلاین‌‌ فعال در سطح شهر اصفهان خاطرنشان کرد: فعالیت این تاکسی‌ها بدون مجوز بوده و مشکلاتی را برای تاکسی‌رانان اصفهانی ایجاد کرده است که این امر باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.

نصر اصفهانی یادآور شد: برخی از رانندگان اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی که به بخص خصوصی واگذار شده است از وضعیت کنونی ناراضی هستند، رانندگانی که حدود 350 میلیون تومان به صورت قسطی پرداخت کرده‌اند اما از این شرایط رضایت کامل ندارند و ضروری است که به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.