سفارت کبرای جمهوری اسلامی افغانستان از پیام همدردی و تسلیت مقامات عالیه، مسئولان و ملت شریف، دوست و برادر ایران که همچون همیشه در کنار ما هستند؛ سپاسگزاری می‌کند.

ملت افغانستان تسلیم تعصب و وحشت و تروریسم نخواهد شد/ قدردانی از ابراز همدردی مقامات ایران
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، سفارت کبرای جمهوری اسلامی افغانستان در پی حمله انتحاری در شهر کابل بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است: با کمال تأسف افغانستان قربانی میدان رقابت و جنگ نیابتی قدرت‌های دیگر و موقعیت منطقه‌ای خود است. تروریسم کور و حامیان خارجی آنها در حمله‌ای بزدلانه غیر نظامیان را هدف قرار دادند تا هر چه بیشتر نقاب از چهره تزویر خود وحامیانشان بردارند و اینبار عده ای از استادان دانشگاه، کارمندان رسانه ها، زنان وکودکان این سرزمین را به خاک وخون کشیدند.
 
این بیانیه می‌افزاید: عمق حادثه وجدان های بیدار را در سراسر جهان به واکنش واداشت و هر کس به طریقی با افغانستان و مردمش همدردی نمود و باعث دلگرمی ملت و نیروهای امنیتی ما شدند؛که اکنون در خط مقدم جنگ، با گروه های تروریستی و ددمنش به نمایندگی از جهان می رزمند.
 
در بیانیه تاکید شده است: این ملت تسلیم تعصب و وحشت و تروریسم نخواهد شد. پیام تسلیت همراه با همدردی شما همراهان مرهمی بر بغض فرو خورده ماست. هرچند سهم مادران این سرزمین از افطار ماه مهمانی خدا خون بود و از ما اشک. اما ما داد خود از این بیداد را پیش میزبان خواهیم برد.
 
بیانیه افزود: بدینوسیله سفارت کبرای جمهوری اسلامی افغانستان از پیام همدردی وتسلیت مقامات عالیه، مسئولان و ملت شریف، دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران که همچون همیشه در کنار ما هستند؛ سپاسگزاری می نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار