امام جمعه سیرجان گفت:از دولت و مجلس می خواهیم سند 2030 را ملغی کنند زیرا ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را داریم.

ما نیازی به سند خطرناک 2030 نداریم به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه سیرجان افزود: حضرت امام خمینی (ره) می فرمودند با کشورها رابطه داریم به شرط احترام متقابل، با آمریکا رابطه برقرار می کنیم به شرط آدم شدن و با اسرائیل رابطه هرگز نداریم چون مشروعیت ندارد لذا همه باید دقت کنیم انحرافی در عمل نباشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن گفت: رهبری فرمودند مانوس شدن با کفار برخلاف قرآن است و ما با دست خالی و بدون تجربه در اول انقلاب بر قدرت ها پیروز شدیم الان که دستمان پر و با امید به وعده خدا پیروزی قطعی است و در برابر توطئه های دشمن ایستادگی می کنیم.

امام جمعه سیرجان به تایید صحت انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان اشاره و اضافه کرد: رای ملت مورد تایید قانون است اما سه نکته لازم و ضروری است که پس از تایید انتخابات اول عذرخواهی بعضی اشخاص از مردم به خاطر بداخلاقی ها، دوم برخورد قاطع و عادلانه قوه قضایی با متخلفان و سوم تمکین رقبا به قانون و تسلیم نظر شورای نگهبان شدن و حمایت از دولت قانونی است.

وی گفت: از دولت و مجلس شورای اسلامی می خواهیم سند 2030 را ملغی کنند زیرا ما سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را داریم که به تصویب رسیده و ابلاغ شده و نیازی بر این سند بسیار خطرناک نداریم که در آن سیطره فرهنگ غربی را در فرهگ ما داشته است.

حجت الاسلام حسینی به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) و رحلت امام راحل اشاره کرد و افزود: در مکتب اسلام، انسان به سعادت و سلامت دعوت می شود و امروز انقلاب ما نوید بخش رهایی مستضعفین از چنگال مستکبرین است و باید یاد و خاطره امام راحل همیشه زنده بماند و امسال که به خاطر ماه مبارک رمضان اعزام به مرقد حضرت امام خمینی را نداریم همه مردم حضوری گسترده در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی داشته باشند.

وی ماه رمضان را ماه تقرب به درگاه خداوند و کسب تقوای کامل عنوان کرد و گفت: از لحظه های این ماه و بهره گیری از فیوضاتش غافل نشویم که آمرزش انسان ها در این ماه رقم می خورد.

امام جمعه سیرجان روزه خوری در ملاء عام را گناهی بزرگ دانست که در اسلام برایش حد معین شده است و افزود: از مردم می خواهیم به افرادی که در انظار عمومی روزه خوری می کنند تذکر دهند و به ستاد امر به معروف و نهی از منکر یا دستگاه قضایی شهرستان معرفی کند تا جلو بی اعتنایی به حرمت های دینی گرفته شود.

وی همچنین پیروزی های اخیر در سوریه و موصل را سرآغاز ریشه کن شدن تروریست ها در منطقه دانست و اظهار کرد: امیدواریم با نابودی کامل تروریست ها صلح و آرامش در منطقه و کشورهای همسایه حاکم شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار