تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار با ازبکستان در دیداری تدارکاتی به مصاف مونته نگرو می رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان درحالی قرار است پیش از دیدار با ازبکستان در دیداری دوستانه به مصاف مونته نگرو برود که شاگردان کی روش تلاش می کنند تا قبل از بازی با شاگردان بابایان تجربه خوبی را از این دیدار بدست آورند.

شاگردان کی‌روش پس از تمرین چند روزه در تهران از هفته گذشته عازم اتریش شدند و اردوی آماده‌سازی خود را در این کشور دنبال می کنند. تیم ملی پس از دیدار با مونته‌نگرو راهی تهران خواهد شد و تمرین‌های خود را برای دیدار با ازبکستان تا ۲۲ خرداد ادامه می‌دهد.

تیم ملی مونته‌نگرو نیز همانند ایران، خود را برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره اروپا آماده می‌کند و درصدد است تا به بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان صعود کند. این تیم در گروه E پس از لهستان با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و در صورت موفقیت در دیدارهای آتی ، می‌تواند به پلی‌آف انتخابی جام جهانی صعود کند.

مونته‌نگرو بازیکنان خوبی دارد که می‌توان به استفان یووتیچ، استفان ساویچ، مارکو باشا، لوکا دوردوویچ اشاره کرد.

هدایت مونته‌نگرو برعهده لیوبیشا تومباکوویچ است و موفق شده نتایج خوبی را در رقابت های مقدماتی جام جهانی کسب کند. وی سابقه هدایت استیل آذین ایران را در سال 1389 در کارنامه دارد.

این دیدار روز یکشنبه از ساعت 23 در ورزشگاه شهر پودوگوریسا پایتخت مونته نگرو برگزار خواهد شد.

همچنین در آخرین رده‌بندی اعلام شده تیم‌های ملی فوتبال کشورهای مختلف دنیا از سوی فیفا، می‌توان به اختلاف 22 پله‌ای 2 کشور اشاره کرد. ایران در رده سی‌ام جهان و اول آسیا قرار دارد و مونته‌نگرو در رده 52 جهان و 28 اروپا ایستاده است.

شاگردان کی روش پیش از این، در 5 اسفند 1393 نیز در ورزشگاه هارتبرگ در اشتگلزباخ به مصاف این تیم رفتند که این مسابقه با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت.

ایران در آن مسابقه با ترکیب رحمان احمدی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، خسرو حیدری، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد به میدان رفت و نتوانست به پیروزی برسد. این مسابقه پیش از آغاز رقابت های جام جهانی 2014 برزیل بود.

به طور قطع دیدار ایران و مونته نگرو می تواند برای یوزها با اهمیت باشد، چرا که با تجربه از این مسابقه می توانیم مقابل ازبکستان نتیجه خوبی بدست آوریم و برای پنجمین بار راهی جام جهانی شویم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار