مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی گفت:با حضور کاروان قرآنی سفیران نور، ۶ محفل قرآنی در ۶ شهرستان اهل تسنن و اهل تشیع آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مهدی کاتب در این باره اظهار داشت: با حضور کاروان قرآنی متشکل از استاد حمید رضا احمدی وفا، استاد محمد حسن موحدی به عنوان قاری برتر بین المللی و استاد محمود نوروزی به عنوان حافظ برتر قرآن کریم و همچنین هادی ربیعی مجری برتر شبکه قرآن سیما با عنوان کاروان قرآنی سفیران نور ۶ محفل قرآنی در ۶ شهرستان استان برگزار خواهد شد.

مهدی کاتب افزود: رمضان بهار قرآن است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بار‌ها بر تشکیل جلسات قرائت قرآن کریم در میان جامعه تاکید نموده اند و از سویی قرآن کریم و تلاوت آن نیز همواره محور وحدت برادران اهل تسنن و تشیع بوده است. موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی نیز به همین جهت با همکاری سازمان دارالقرآن کریم، این محافل قرآنی را در شش شهرستان استان با حضور این کاروان نورانی برگزار خواهد کرد.

وی افزود: طی هماهنگی و برنامه ریزی که صورت گرفته شده است روز پنج شنبه ۱۱ خرداد شهرستان‌های بوکان و میاندواب، روز ۱۲ خرداد شهرستان ارومیه و تکاب و نهایتا روز شنبه ۱۳ خرداد شهرستانهای سلماس و پیرانشهر میهمان این کاروان قرآنی خواهند بود.

کاتب در پایان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین صدا و سیما مرکز استان، موسسه را در اجرای این طرح قرآنی یاری خواهند داد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.