در ماه مبارک رمضان 600 غرفه در 13 نمایشگاه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی دایر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های تنظیم بازار و اجرای طرح ضیافت و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به نامه وزارت متبوع و جهاد کشاورزی مبنی بر اجرای طرح تنظیم بازار، توزیع سراسری کالاهای اساسی و برنامه‌های طرح ضیافت ماه مبارک رمضان، اعلام شد.

محمد دهقان تصریح کرد: در این رابطه مقدار 30 هزار تن برنج مرغوب وارداتی برای کل کشور منظور شد که سهمیه این استان یک هزار و 100 تن بوده و قیمت برای مصرف کننده 27 هزار و قیمت خرید 24 هزار ریال خواهد بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از سوی دیگر مقدار 20 هزار تن شکر سفید برای مصارف خانوار برای کل کشور منظور شد که سهمیه این استان دو هزار تن و قیمت برای مصرف کننده 28 هزار و 550 ریال و قیمت خرید 25 هزار و 200 ریال بوده و این قیمت به صورت فروش فله‌ای است که در صورت بسته‌بندی، هزینه مربوطه به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین مقدار 30 هزار تن شکر سفید برای مصارف صنف و صنعت برای کل کشور لحاظ شده که متقاضیان از طریق بورس کالا نسبت به خرید با قیمت 25 هزار و 200 ریال اقدام می‌کنند.

دهقان اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر است سهمیه‌های خانوار ازطریق فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی مصرف از جمله کارمندی، کارگری، فرهنگیان، اتکاء و رفاه توزیع شود.

وی از برگزاری 13 نمایشگاه طرح ضیافت در استان خبر داد و تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان 600 غرفه در 13 نمایشگاه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی دایر می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نمایشگاه‌های طرح ضیافت در شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، بوکان، پیرانشهر، سردشت، نقده، تکاب و مهاباد، سلماس، خوی و چایپاره برگزار شده است گفت:از 10 تا 15 خرداد ماه نیز نمایشگاه شاهین‌دژ گشایش می‌یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.