نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه وضعیت در سیستان و بلوچستان بسیار نگران‌کننده است، گفت: نباید کار رأی‌گیری که تمام شد مردم را به فراموشی بسپارند.

"حسینعلی شهریاری" نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون مسائل ایجاد شده از گرمای شدید در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: تاکنون هیچ اقدام از سوی دستگاه‌های مسئول برای حل بحران در سیستان و بلوچستان صورت نگرفته است و رئیس جمهور در عرصه عمل، هیچ اقدامی نمی‌کند.
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: هواشناسی عنوان می‌کند که دمای هوا در برخی شهرها به 56 درجه رسیده است ولی  واقعیت این است که دمای هوا از 56 درجه نیز بالاتر است.

وی با بیان اینکه شاهد افت ولتاژ شدید و قطع برق در استان هستیم، عنوان کرد: به علت قطع مکرر برق این مشکلات موجب خراب شدن و سوختن وسایل خانگی مردم  شده است.

شهریاری با بیان اینکه وضعیت در استان سیستان و بلوچستان بسیار نگران‌کننده است، خاطرنشان کرد: در زمان قطعی برق در استان، آب مصرفی مردم هم دچار مشکل می‌شود و ترس ما از این است که این مسئله به یک بحران اجتماعی تبدیل شود.

وی افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان بیشترین رأی را به آقای روحانی داده‌اند، ولی متأسفانه آقای روحانی وعده و وعید می‌دهد و در عرصه عمل اقدامی نمی‌کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول چهار سال گذشته  آقای روحانی هیچ اقدام جدی و مثبتی را انجام نداده و اگر پروژه‌ای هم به نتیجه رسیده به خاطر بودجه‌ای بود که مجلس شورای اسلامی برای آن درنظر گرفته بود و یا از دولت‌های قبل، این پروژه‌ها عملیاتی شده بود.

شهریاری در پایان خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته ما شاهد افزایش هوا در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان بوده‌ایم و هیچ اقدام خاصی از سوی دستگاه‌های ذی ربط برای کمک به مردم استان صورت نگرفته است. نباید به گونه‌ای باشد که  کار رأی‌گیری تمام شد، مردم را به فراموشی بسپارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
بعضی از این مسئولین فقط یک روز این استان بیاییند ببینند از نزدیک ما چه هوایی داریم
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
من خودم از زاهدانم..خانوادمم زابل زندگی میکنن..مشکلات واقعا زیاده..اقای شهریاری درست میگن..ولی دیگه بی انصافیه همه چیرو وصل کنیم به دولت...درسته یکسری کوتاهیا میشه ولی بدون کارم نبوده این دولت..ادم باید همیشه خدارو درنظر داشته باشه..حرف حقیقت و بگه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۵۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
نباید براب اینها دل سوزند
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۰۵:۱۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
سلام واقعا متاسفم انشاالله مشکلات هم وطنان ما در سیستان که قابل حل است هرچه سریعتر حل شود چرا که انان هم در راه این انقلاب خون داده و باز هم خود را در خرداد ماه نشان دادن مهم هم نیست به کی رای دادن مهم این است که هم وطن هستند و ما هم وطنان مان را در جایجای این کشور دوست داریم .عشقق است سیستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
وقتی مردم سیستان به خودشان اهمیت نمی دهند چگونه دولت به آنها اهمیت بدهد چون آقای روحانی می داند چه کار بکند چه نکند مردم سیستان و بلوچستان به آنها رای می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
اصلا شماهم دارید بر علیه دولت حرف می زند مردم سیستان و بلوچستان با رای بالای خود به آقای روحانی اعلام رضایت کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
ای حاااجی بیخیال شو..اینااصلا سیستان و بلوچستانو بهش اهمیت نمیدن..واقعاااا خیلی نامردن خیلی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
اصلا اینجور نیست. همه کار دارن و کسی بی کار نیست. مدیران نجومیم نداریم. مردم با رایشون تایید کردن. پس شما هم دروع نگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
گل گفتی
Germany
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
از روی شکم سیری حرف میزنی مشخصه خودن نجومی هستی یا وابسته
آخرین اخبار