مسلمانان روزه‌دار در دهلی نو در اعتراض به جنایات در بحرین و یمن مقابل دفتر سازمان ملل در دهلی نو تجمع کردند.

تجمع مسلمانان دهلی نو در اعتراض به جنایات آل خلیفه و آل سعودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسلمانان روزه‌دار در دهلی نو، پایتخت هند، در اعتراض به جنایات در بحرین و یمن مقابل دفتر سازمان ملل در دهلی نو تجمع کردند. در این تجمع معترضان با سردادن شعارهای مرگ برآل خلیفه، مرگ بر آل سعود، مرگ بر آمریکا و اسرائیل با تاکید براینکه اقدامات غیرقانونی رژیم آل خلیفه در بحرین باید متوقف شود، اعلام کردند این اقدامات، فرقه گرایی و خشونت را در کشورهای اسلامی ترویج می دهد.

تجمع کنندگان با ابراز تاسف از تشدید بحران حقوق بشری در یمن و بحرین در سایه سکوت مجامع بین المللی، خشم و انزجار خود را از جنایت‌های آل سعود و آل خلیفه اعلام کردند.

مولانا عابد عباس، دبیر مجلس علمای دهلی، در این تجمع گفت: ظلم و ستم در بحرین باید متوقف شود و اعلام می کنیم حکومت بحرین باید فوری آیت الله شیخ عیسی قاسم و کسانی که در حمایت از ایشان بازداشت شده اند، را آزاد کند.

مسلمانان دهلی نو همچنین با سر دادن شعارهایی علیه آل سعود و رژیم صهیونیستی اعلام کردند آل خلیفه با حمایت آل سعود، آمریکا و رژیم صهیونیستی به این جنایات ها دست می زند. 

مولانا جلال حیدر، دبیر مجلس علمای هند، نیز گفت: وضعیت بحرین و ظلم ضد مردم این کشور با حمایت عربستان سعودی، آمریکا و اسرائیل انجام می شود. سازمان ملل باید با صدور قطعنامه ای این ظلم را متوقف کند.

معترضان با صدور بیانیه ای، ضمن اعلام همبستگی با مسلمانان بحرین و یمن یادداشتی را درباره خواسته های خود به دفتر سازمان ملل تسلیم کردند. در این یادداشت از سازمان ملل خواستند که سکوت خود را در برابر این بی عدالتی و ظلم بشکند و از مردم مظلوم یمن و بحرین حمایت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار