توسعه متوازن آموزش و پرورش از جهت گيری های محوری مازندارن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نبيان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه شورای آموزش و پرورش استان از مشاركت 91 درصدی مردم مازندران در انتخابات 29 ارديبهشت ماه تقدير کرد و گفت: رای قاطع مردم به دكتر روحاني نشان از رضايت آنان به خدمات دولت داشت و اين مساله، تعهد بيشتري براي مديران در خدمت به مردم ايجاد می كند.

نبيان با اشاره به اين كه آموزش و پرورش متعلق به آحاد مردم است، افزود: توسعه متوازن آموزش و پرورش در جای جای استان از تاكيدات استاندار و از جمله جهت گيری های محوری مجموعه استان در اين حوزه است.

معاون استاندار افزود: آموزش و پرورش پويا، خلاق و تاثير گذار به بالندگی استان بسيار كمك خواهد کرد.

وی بر تدوين برنامه آموزش و پرورش استان بر اساس افق و چشم انداز برنامه آموزش و پرورش كشور و اقدام بر اساس آن تاكيد كرد و گفت: با توجه به افزايش آگاهی ها و اطلاعات دانش آموزان با بهره گيری از فناوری های روز، تجهيز معلمان به اين نوع آگاهی ها و فناوری ها ضرورت دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، با اعلام اين كه اعزام دانش آموزان استان به مناطق جنگی در قالب اردوهای راهيان نور در دولت تدبير و اميد 4 برابر شده است، گفت: اين مهم نشان از توجه دولت يازدهم به فرهنگ ايثار و شهادت در كنار مقولات آموزشی دارد.

نبيان بر تجليل و تقدير از تلاش های خيرين بعنوان برگ زرين آموزش و پرورش استان تاكيد كرد و افزود: خيرين استان در كنار امر مدرسه سازی، به تجهيز امكانات و فضاهای آموزشی توجه دارند كه در خور تقدير است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار