اورژانس قم جهت پوشش امدادی کاروان اعزامی از قم در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در آمادگی کامل به سر می برد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد رضا حسنی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم روز پنجشنبه گفت: در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مرکزفوریت های پزشکی استان قم برنامه های خاصی جهت پوشش امدادی را در این روز در دستور کار دارد.

وی افزود:دراین راستا و پس ازجلسات متعدد استانی و سازمانی  و با درنظر گرفتن این مهم که مقرر است جمعیتی بالغ بر۲۵۰۰۰ نفرازشهروندان قمی درعصرروز ۱۴ خرداد به مرقدمطهرحضرت امام(ره) اعزام شوند اورژانس ۱۱۵ درکناردیگردستگاه های امدادی وبه عنوان مسئول و متولی اصلی در این حوزه در سه بخش ارائه خدمت وپوشش خواهد داشت .


حسنی ادامه داد: جهت پوشش امدادی همراه با کاروان، تعداد۹دستگاه امبولانس اورژانس۱۱۵ همراه با پرسنل مجرب و تجهیزات کامل پزشکی و درمانی  و۱دستگاه خودرو فرماندهی به توالی و از ساعت ۱۵:۰۰همراه با اتوبوس های اعزامی از قم و از محل عوارضی به مرقدامام(ره)اعزام خواهندشد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: پوشش امدادی درمسیراعزام شامل تعداد ۵ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ نیز در مسیر رفت اتوبان قم به تهران و به ازای هر ۱۵ کیلومتر در کنار جاده در زمان رفت کاروان اعزامی و نیز در پایان مراسم و در زمان برگشت اتوبوس ها مستقر خواهند بود.

وی با اشاره به پوشش امدادی در مرقد مطهر امام(ره ) بیان کرد: طبق برنامه ریزی آمبولانس های اعزامی از قم همراه با آمبولانس های دیگر استان ها در مرقد مطهر امام تحت مدیریت و فرماندهی واحد اورژانس کشور تا پایان مراسم خواهند بود و کلیه ماموریت های فوریتی احتمالی از زمان شروع تا پایان مراسم سالگرد را پوشش خواهند داد.


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: ضمنا با پیش بینی حضور برخی کاروان ها و اتوبوس های دیگر شهر پس از مراسم در قم برنامه خاصی نیز جهت استقرار آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهرحضرت معصومه و مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده است.


وی اظهار کرد:همچنین اتوبوس امبولانس اورژانس با استقرار در عوارضی در طول زمان برگزاری مراسم و نیز بالگرد اورژانس(اورژانس هوایی) نیز تا زمان غروب افتاب اماده انجام هرگونه ماموریت احتمالی درمسیرها وجاده های استان خواهد بود.

ضمن اینکه جهت پوشش امدادی این مراسم از آمبولانس ها و نیروهای رزرو و خارج از شیفت اورژانس استفاده شده تا ارائه خدمات معمول وبه هنگام فوریتی واورژانسی به شهروندان عزیز همچون گذشته وب ه بهترین صورت و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.