فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در 48 ساعت گذشته طي سه عمليات جداگانه 65 ميليارد ريال پودر و قرص ممنوعه نيروزا در شهرستان هاي عسلويه و گناوه كشف شده است.

كشف 65 ميليارد ريال كالاي قاچاق در استان بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حيدر عباس زاده  در شرح جزييات بيشتري از اين خبر گفت:  پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز در شهرستان عسلويه پس از چند روز اقدام اطلاعاتي و پليسي موفق به كشف بيش از 7400كيسه پودر و 336هزار قرص نيروزا و مقاديری مايع مكمل غذايي غيرمجاز شدند.
 
وي ارزش ريالي كالاي قاچاق كشف شده را دو ميليارد تومان عنوان كرد و گفت: در عملياتي ديگر در همين شهرستان 15ميليارد ريال وسايل الكترونيكي و مواد نيرو زا كشف شد.
 
سردار عباس زاده همچنين از كشف 30ميليارد ريال  قرص نيروزا و اقلام ممنوعه در شهرستان گناوه خبرداد و اظهار داشت: در اين رابطه سه  دستگاه خودرو ايسوزو حامل 4500 قوطي و كيسه پودر نيروزا و 47هزار قرص بدنسازي در مارك هاي مختلف توقيف و كشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به ارزش 65 میلیارد ریالی محموله های قاچاق کشف شده عنوان داشت: پنج نفر متهم در این رابطه دستگیر و در اختیار  مرجع قضایی قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.