فرماندار شهرستان سرعین از تدارک ۱۷ برنامه برای مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری درجلسه ستاد خدمات سفر شهرستان سرعین اظهارداشت: باید تمامی اعضای اعضا خدمات سفر شهرستان برای استقبال از میهمانان عید سعید فطر همکاری لازم را داشته و از آمادگی کاملبرای خدمات‌رسانی به مسافران برخوردار باشند.

وی با اشاره به لزوم آمادگی و استقبال مناسب از میهمانان و گردشگران در ایام عید سعید فطر گفت: شهرستان سرعین با داشتن موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مساعد پذیرای میهمانان زیادی از جای جای ایران اسلامی است که امیدواریم با اتخاذ تمهیدات لازم بتوانیم میزبانشایسته‌ایدر این دور از سفرها برای مسافران و گردشکران باشیم.

ناصری با تاکید بر اینکه برای جذب گردشگر در سطح شهرستان باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری تمام تلاش و همکاری‌های لازم را داشته باشند تا هم شهرستان به نحو مطلوب معرفی شود و هم اینکه بتوان درآمدزایی بالایی با جذب گردشگر در شهرستان ایجاد کرد.

فرماندار شهرستان سرعین از تدارک 17 برنامه برای مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد و افزود: امسال برنامه‌هایمختلفی برای میزبانی و استقبال ازمسافران و گردشگران عید سعید فطر در نظر داریم که امیدواریم بتوانیم این برنامه‌ها را به شکل مطلوبی به مرحله اجرا برسانیم.

ناصری با تاکید بر آمادگی تمامی اماکن و مراکز خدمات‌رسان در شهرستان بیان کرد: باید تمامی مراکز گردشگری و هتل‌ها و رستوران‌ها از آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران برخوردار باشند و با خدمات‌رسانی مناسب و شایسته به میهمانان و مسافران در این ایام زمینه افزایش ماندگاری آنها را در شهرستان فراهم اورند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.