مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان گفت: در دهکده جهانی حرف اول را ارتباطات می‌زند و کسی که به دنیای ارتباطات و نرم‌افزار نزدیک‌تر باشد موفق‌تر خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا قائدیها دیشب در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در موفقیت یک سازمان اظهار داشت: در دهکده جهانی حرف اول را ارتباطات می‌زند و کسی که به دنیای ارتباطات و نرم‌افزار نزدیک‌تر باشد موفق‌تر خواهد بود.

وی افزود: انتخابات تمام شد و مردم قهرمان و دشمن‌شکن ایران حماسه بزرگی را رقم زدند و در لبیک به ندای رهبر انقلاب بیش از 42 میلیون نفر پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و با رأی مردم فضای همدلی دوباره شکل گرفت؛ پیش از انتخابات هر جا صحبت می‌کردیم می‌گفتند اقدامات خوبی انجام شده اما اطلاع‌رسانی کم بوده است.

مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان با بیان اینکه هدف ما ارتقای جایگاه روابط عمومی‌هاست، گفت: در جلسه‌ای که در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد همه استانداران در تقویت نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها به اتفاق نظر رسیدند و نهایتاً به صورت نیم‌بند این جایگاه احیا شد.

وی در پایان یادآور شد: وضعیت دنیا به سمتی رفته است که حیات یک سازمان به حیات روابط عمومی آن بستگی دارد؛ در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات هیچ ارگانی به جز روابط عمومی نمی‌تواند در این امر پیشگام باشد و همان‌طور که سازمان بدون روابط عمومی معنایی ندارد، روابط عمومی نیز بدون رسانه بی‌معناست.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.